Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 4 23:27:34 CEST 2010

2010/8/4, Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

> Nie, nie. To si neinstaluj, to su zbytocnosti.

LOL neskoro!

uz som si nainstaloval ten cisty Toolchain, kukam do adresara a vyzera
to byt jadro gcc, binutils, avr-libc, skratka presne to, co potrebujem
na kompilaciu. Eclipse mam, ake mam, pouzivam s pluginom. Pohram sa
teraz takto :-)

> Ide o  AVR32 Studio 2.6 Release Candidate. To je Eclipse s pluginmi a s toolchainami (gcc, kniznice) pre AVR32 ale aj pre AVR. Dalsi postup uz podla toho popisu v prvom prispevku v danom threade.
>
> Ale upozornujem ze je to 260MB (z coho je >200MB zbytocny balast).

Teda je mozne, ze tych cca 60MB je toolchain, ktory som stiahol, co
sedi s velkostou jeho instalacky :-)

miro