Radic znakoveho LCD SPLC780D

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 4 22:20:24 CEST 2010

On Wed, 4 Aug 2010 20:22:25 +0200
Miroslav Šinko <sinkomiro at gmail.com> wrote:

> Dňa 4.8.2010, Jan Waclawek <konfera at efton.sk> napísal(a):
> > >To sa da kde zohnat? Sourceforge mlci
> > >http://sourceforge.net/projects/winavr/files/
> >
> > http://lmgtfy.com/?q=WinAVR20100701
>
> Si to aj skusil?

Ale no. Mas pocit ze som si to cele vymyslel? By to bolo trocha komplikovane, nie?

> Tvoj komentar v avrfreaks som nasiel aj predtym, ale
> link v nom je nefunkcny.

Uz teraz ano, lebo v tom linku je cislo verzie (a je to beta) a ti stu*** ked zmenili verziu tak tu staru vymazali.

Precitaj si posledne 4 prispevky v tom threade na avrfreaks.

> Ano, o tom som uz cital, myslim, ze od Teba :-) Len som nevedel o
> nejakej uz uvolnenej verzii

Ber to tak, ze to nie je oficialne vydane, ale je to zamerne leaknuta beta ;-)

wek