Radic znakoveho LCD SPLC780D

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 4 20:12:47 CEST 2010

>To sa da kde zohnat? Sourceforge mlci
>http://sourceforge.net/projects/winavr/files/

http://lmgtfy.com/?q=WinAVR20100701

WinAVR je uz mrtvy (nechce sa mi vyhrabavat konkretny link na avrfreaks, ale je to vlastne napisane aj v release notes posledneho WinAVR). Eric Weddington (ktory WinAVR ako kolekciu okolo avr-gcc robil) je uz nejaky ten rok zamestnancom Atmela, a chysta sa AVRStudio5, pravdepodobne na zaklade Eclipse (aj ked sa tvaria hrozne tajomne), malo by to byt vydane ku koncu roka.

Mam pocit ze som o tom pisal na uzone, ale na moje pocity sa v poslednom obdobi vobec neda spolahnut... :-|

>Nastastie AVR pouzivam len ako amater, este by mi ich zarobkova
>cinnost znechutila :-)
>V niektorych situaciach je pouzitie delay cyklami vcelku vhodne.

Ja viem, tiez to pouzivam, ono aj ja som svojim sposobom amater (a robim pre amaterov ;-) ).

wek