Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 4 19:37:04 CEST 2010

Dňa 4.8.2010, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):

> Na vsetkych verziach ina ako -O0.
> Ide nie o funkcie ale o tie makra ktore preratavaju us/ms na cykly a pouzivaju floating point. To ak sa nezapne optimalizacia, bez vahania prilinkuje floating kniznicu (a to ak to niekto nevie, tak tu defaultnu, co je velka ako krava)(nie zeby akakolvek floating kniznica nebola pre mcu zbytocna) a pouzije ju.

OK, je to mozne. Presne sa pamatam, ze mne delay funkcie nefungovali
so ziadnou optimalizaciou, ani bez. Je to uz par rokov, boli to urcite
funkcie zo starsej verzie avr-libc, double parametre si tam nepamatam.

> Ale bude. Tie delaye budu sice trvat o nieco dlhsie kvoli tym floatom, ale to displeju nevadi.

To ano, mne tie funkcie nefungovali tak, ze delay nedelayoval, lebo
kompilator jednoducho vyhodil zdrziavaci loop.

miro