dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Srpen 4 09:47:36 CEST 2010

Ano, to mate pravdu. Nedavno som portoval projekt z PIC18 na PIC24, no
nakoniec som tam slahol PIC32. Ak je firmware napisany trochu
normalne, je to pomerne jednoducha vec. Co sa tyka HW, potreboval som
preskriabnut dve vodive cesty a tym boli vsetky HW upravy hotove.
A na prechod 8bit - 16bit - 32bit som pouzival to iste IDE, tie iste
HW vyvojove nastroje.

J.S.