RE: univerzalny plosak pre SMD bastlenie

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Srpen 3 21:55:28 CEST 2010

320 za jednostanu 20x15 je docela az dost, jeden by cekal trochem lepsi cenu
Osobne bych se take primlouval za vice nohove TSOP aspon tech 20 a i LFCSP by neskodila vetsi.

Pro inspiraci, docela dobre to maji zmakle zde
http://protoboards.theshoppe.com/tssop_pnl.html

Jirka

>uvidim ci sa bude dat p. Simka ukecat a da nam nejaku dobru cenu :-)  ja
chcem objednat minimalne 10 kusov od kazdej do prace, takze cena by
podla cennika na webe mala byt niekde v rade 320 Kc za kus.
b.