Kde nechat vyrobit DPS levne?

Andrej Jancura hw_aj na zoznam.sk
Pondělí Srpen 2 21:32:38 CEST 2010

Skor si myslim, ze po rozpade socializmu v CSSR sa sudruhovia zamysleli co
nechat a co nie, podobne ako teraz uradnici v Bruseli. S velkymi molochmi
nie je problem, ty skrachuju skor ci neskor sami, ale co s polo-bastlicmi,
ktori bastlia za kazdu cenu? Nebudu suciastky, nebude kuprextit -> nebudu
bastlici. Len co budeme robit potom, to naozaj neviem. Mam dost uz po 6
mesiacoch bez prace... Na to ti novodobi planovaci akosi zabudli.

A.

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 02, 2010 6:59 PM
Subject: Re: Kde nechat vyrobit DPS levne?

2.8.2010, 18:55:22

Neni se cemu divit. Vzdyt v cine taky buduji komunismus. A jinde se uz
skoro nic nevyrabi.
V post CSSR prostoru byli IMHO dva vyrobci kuprextitu. Ten cesky nekde
od Pardubic zkrachoval (byl zklrachovan) nekdy pred cca 5-6 roky,
slovensky Gumon jeste o par let drive.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz