SPST switch

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 2 20:05:51 CEST 2010

ako uz Jano hovoril, spst znamena len ze spinac je len jeden (single
pole) a ma len jednu polohu (single throw). Nehovori nic o elektrickej
ani mechanickej funkcii (ako treba stlacit, ci tam drzi a pod.).

spdt - single pole dual throw - jeden dvojpolohovy prepinac
dpdt - dual pole dual throw - dva dvojpolohove prepinace
sp8t - prepinac 1 na 8 atd..