spirala v eagle

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 2 18:43:10 CEST 2010

uz sa mi podarilo najst...
Je tam este lepsi script print-inductor.ulp ktory ma viac parametrov a
vie k tomu nakreslit aj diery pre feritove jadro, to v pripade ze sa
pouziva tlaceny transformator. Pri vhodnom nastaveni parametrov nakresli
aj obdlznikovu cievku.
Presne to co nas student potrebuje :-))
b.