jadra epsos

Pondělí Srpen 2 14:05:23 CEST 2010

Asi si všimli že je to pro Cern a báli se, aby ta jádra nezpůsobila černou
díru :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 02, 2010 11:53 AM
Subject: jadra epsos

objednaval som nejake feritove jadra a kedze viem ze epcos ma fabriku v
Cechach tak som ich uprednostnil pred Philipsom. Objednaval som z
centraly v Nemecku. Dnes som jadra dostal a ostal som mierne sokovany.
Dostal som krabicku s 12 vakuovo balenymi jadrami a meracim protokolom.
Zmeranych vsetkych 12 jadier z 12, namerana hodnota Al, vyhodnoteny
priemer, min, max, smerodatna odchylka a este aj graf distribucie. Pod
tym podpisana nejaka slecna s ceskym menom. Feritov som uz nakupil plno
ale toto som fakt necakal. Obzvlast ked ma objednavka hodnotu 11 eur a 4
centy :-)
b.