ot - cesta na Budapest

Lukáš Grepl L.Grepl na sh.cvut.cz
Pátek Duben 30 13:29:03 CEST 2010

> Prosim rovnez o strucnou pomoc motoristovi. V Budapesti jsem byl hooodne
> davno, jako maly kluk.
> Pri ceste z Bratislavy potrebuji nejake dalnicni znamky, pripadne je tam
> nejake myto?

O veletrhu nevím nic, ale hned za hranicemi se dá v takovém malém
obchůdku koupit "dálniční známka" - ve skutečnosti ale nic fyzicky
nedostanete, jen doklad o zaplacení. Funguje to tak, že zadají do
počítače RZ auta a tím je to vyřízeno. Na dálnici jsou pak stabilní i
mobilní kamery, které to kontrolují.

Dá se to snad provést i předem přes internet, viz informace na
http://www.motorway.hu/payment/matricainfo_en/kulfoldi_matrica_eng,
nicméně mě osobně se to nepodařilo. Navíc teď se koukám, že už to snad
ani nejde, na příslušné stránce píšou "Abandoned at 2010.04.12 17:00".

Lukáš Grepl