[OT] co je s linearnima zarivkama?

Novotny Pavel novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Duben 29 22:48:50 CEST 2010

Ano, jeste ze je mame, ja sam bych si nikdy do auta nelit MEŘO, davat 13Kc za elektrinu z FV by me nenapadlo,  ze bych si koupil Pandura za cenu plne vyzbrojeneho tanku nebo uveril kristalove cistemu jeho genialni investorske schopnosti by mi nejspise take nehrozilo.
V baraku nemam jedinou zarivku tak bych asi nekoupil ani tu spatnou a tak si rikam, proc tu verbez platim....
PN

> A ten kdo si vybere, co je pro nej lepsi, by mel byt prece zakaznik a ne ourada.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

Ale Vy predsa nemozete vediet co je pre Vas lepsie. Mate na
taketo rozhodovanie papier/skolenie? Este ze mame takych
prezieravych uradnikov.

Slavo T.