OT: Nokia E52 modem

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Pátek Duben 30 12:09:53 CEST 2010

Reaguji pozde, ale...
Setkal! Zrovna nedavno jsem resil stejny problem u nějakého noveho modelu Nokie. Na ruznych infolinkách a pod. nikdo nevedel (ofi. servis, operator, Nokie...). V navodu taky nic. Na ATDT vracel telefon chybu. Okna GPRS modem použivala bez problemu. Nechodilo jenom vytacené spojeni. A nakonec jsem prisel na to, ze nektere nove Nokie nepodporuji klasicke vytacené datove spojeni (CSD). Telefon pro nasi potebu tedy musi mit v popisu vyslovne uvedeno, ze umi CSD. Byl jsem opravdu překvapen, ze tuhle zakladni funkci uz "nikdo" v telefonech nechce.

Petr