Xilinx FPGA+ARM

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 30 10:43:35 CEST 2010

 30.4.2010, 10:34:51

No, mozna selhala prave proto, ze slo o 8-bity. Pokud srovnavam FPGA s
klasickym 8-bit MCU, typu x51, AVR, tak se mi jevi, ze z hlediska
aplikacnich vlastnosti jde o dost podobne veci, kde jejich spojenim zas
az tak moc neziskam.
ARM je od FPGA jaksi vzdalenejsi, takze vzajemny slepenec ma sanci
pokryt vetsi prostor nez ted predchozi pripad.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz