Xilinx FPGA+ARM

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pátek Duben 30 09:34:48 CEST 2010

On 30.4.2010 9:10, Jan Waclawek wrote:
> To nie je "Power PC uz asi nestaci", to je jednoducho podlahnutie hysterii.
> V poslednom case robi ARMy uz trebars aj Toshiba, tradicna vyspa MIPSov.
> Jednoducho masivna reklamna kampan ARMu uz dostatocne vymyla mozgy manazeroidnym typom, ktori obvykle o pouziti toho ci onoho cipu vo vacsich firmach rozhoduju.

To zni jako by se ti to nelibilo. Je na tom neco spatneho? Typu jader je
na vyber i tak hodne, takze to neni jen jeden kus na ktery bychom se
museli omezovat a vyvojar ma v rukou porad alespon takovou nejakou
podobnou architekturu s casto spolecnymi nebo podobnymi vyvojovymi
nastroji. Pro me to bude spis ulehceni. Vidis to jinak? Predpokladam ze
ses proti unifikaci.

> Buducnost coho?

Vyvoje novych soucastek. Zrychlovani ztratilo na tempu, tak ted se budou
predhanet v tom kdo co vsechno da na jeden chip pohromade.