[OT] co je s linearnima zarivkama?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 29 20:54:57 CEST 2010

 29.4.2010, 20:47:21

Neplette si ekologii z urednickou zvuli.
Jinak podle toho co jsem cetl, tyka se zakaz starsich typu zarivek s
mensim lm/W a polovicni cenou, obvykle oznacovanych jako "standard".
Novejsi typy, tzv. tripasmove se budou delat i prodavat dal.

Jeste ze zadny bruselsky ourada nerozumi elektronice, jinak by
povolili pouze 3,3V stabilizatory a 5V zakazali jako neekologicke.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz