Edimax BR-6104K

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Duben 29 15:02:30 CEST 2010

Koupil jsem k tomu tu uplne nejlevnejsi noname klicenku, kterou v Alze v te dobe meli a jede mi to s ni absolutne bez problemu uz o kousek vice nez dva roky.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Thursday, April 29, 2010 2:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Edimax BR-6104K

Rozhodně do toho nepřipojovat FLASH klíčenku. Po cca 3 měsících šla do kytek. Na některá místa nešlo zapsat. Navíc vydržela tak 14 dní, a potom se to celé kouslo. Musel jsem FLASH znovu naformátovat na ext3, a nakopírovat tam soubory ze zálohy.
Našel jsem doma 20GB 2,5" HDD, koupil tohle:
http://aukro.cz/item1014217742_externi_hlinikovy_box_na_ide_disk_2_5.html
a jede to v pohodě, a doufám, že ten disk vydrží o trochu déle :-)

Aleš Filip