Ziarovky do podsvetlenia

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Duben 29 14:55:04 CEST 2010

ja teda kupuju jak pro vw, tak do citroena(oboji 10let a starsi) zarovky normalne v prodejne/autosalonu, nebo jak se to dnes jmenuje.
cena je normalni, rovnou dostanu i spravnou zarovku predem, nez to zacnu kuchat, takze jedna prace.
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Thursday, April 29, 2010 11:16 AM
To: HW-news
Subject: Ziarovky do podsvetlenia

Zdravim vospolok,

Nema prosim niekto tip, kde kupit miniaturne ziarovky do podsvetlenia vypinacov v aute ? Jedna sa o celosklenene ziarovky s drotovymi vyvodmi a rozmermi tela cca 14 x 5 mm. Prikon pravdepodobne 1,2W pri 12V. Oshino lamps v podobnej vykonovej kategorii nevyraba nic, Najblizsie je poziadavkam SOS s odberom 75mA na 12V ale je mensia ako potrebujem.