Ziarovky do podsvetlenia

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 11:48:47 CEST 2010

No drotovymi vyvodmi som myslel fuzy dlhe aspon 15mm. Led tam len tak
jednoducho asi nabastlit nepojde, nakolko vsetko podsvetlenie je regulovane
a svetlovody vyuzivaju skutocnost ze ziarovka svieti aj doboku, kdezto LED
ma uzky vyzarovaci uhol. Za origo ziarovku pytaju v autorizaku 4Eura (je
nabodovana v takej plastovej patici, ale ide vymenit)
Distrelec, Farnell GME, SOS, Digikey som uz preliezol a vysledok slaby.
Jedine v tom SOS sa najviac priblizuju el. parametrami.