OT Programek na otestovani otevrenych portu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 29 09:29:49 CEST 2010

Dobry den,

nemate nekdo napsany nebo nevite zda existuje nejaky programek, kteremu
reknu poslouchej na tomto portu a ja se z nejakeho jineho PC pripojim
telnetem na onen port a uvidim zda mi prochazi komunikace pres routery.

Mam totiz problem, ze mame spolu s externi firmou provest migraci
serveru na novy HW a potrebuji overit, ze se dostanu no novy HW na
spravne porty. Aby az to preinstalujeme jsme nezjistili, ze proste
server nevidime kvuli blbe nastavene siti.

--
Radek Vicek