Re: Obvod pro step-down zdroj 3,3 až 12V 20mA az 1A?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 28 16:40:16 CEST 2010

 28.4.2010, 16:37:20

Normalne se cena urcuje dle nasledujiciho vzorce

cena_vyrobce * kurz * 4

Takze 60Kc za dolar je i s mnozstevni slevou. Tak to proste je.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz