Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Středa Duben 28 08:57:37 CEST 2010

Nesouhlasim, CreateFile otevre cokoliv, od souboru po sitove zarizeni,
Bluetooth spojeni, proste cokoli - jedine, co te zajima, je handle, které
vrati, pak uz muzes pouzit jakekoli Win32 funkce prave s timto handle.
Funkce CreateCommDCB umozni prave tomuto handle nastavit jakekoli parametry
seriove linky, par dalsich funkci cte i nastavuje RTS, DTR apod.

Navíc i s takto otevrenym portem muzes pouzivat asynchronni callbacky, coz
je, co te zajima.

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler na hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Toąovský
Sent: Wednesday, April 28, 2010 7:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Okenni aplikaci jsem vytvoril. To je skoro to same jako v Builderu,
problem je s tim zachazenim s portem. O pouzivani COM portu jako souboru
vim, ale docetl jsem se, ze pak nelze nastavit parametry (ani prenosovou
rychlost). Takze to pouzit nemuzu. Porad je mi divne, ze takovahle
zakladni vec neni nekde jasne a prehledne zpracovana. Vytvoreni
kalkulacky na milion zpusobu neni problem najit.

Tosa