Re: Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Středa Duben 28 06:53:32 CEST 2010

Mne by se neco takoveho mozna taky hodilo.
Kdyz se nekde zeptam tak bud mi nekdo, kdo to ma v maliku odpovi,
ze je to jednoduche, protoze blablabla.. nebo ze to mam udelat jednocipem.
Koukal jsem se do knizek pana Kainky, ale nic jsem si z toho neodnesl.
Pod MS DOS to, alespon pro mne bylo jednoduche.
Pokud by bylo nejake skoleni v teto problematiice, asi bych mel zajem se
zucastnit.