OT: nepolovodicove hodiny pokrok

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Duben 27 15:49:05 CEST 2010

no ved prave ze unika vakuum tak je moc volneho casu. Uz od piatku cakam
na beam v SPS lebo musime nieco pred tym nez odidem nastavit a kolegovia
tu tento tyzden nie su. Odchadzam o 2 hodiny a kde nic tu nic :-)
Ako zdroj hodinoveho signalu je zatial pouzity funkcny generator, ale
mam rozkuchany jeden synchronny motorcek ktory vyzera ze ma celociselny
pocet otacok za minutu.
Sekundovy citac chcem zdvojit s tym ze druhy bude polovodicovy aby to
tak nerachotalo. Na prednom paneli mam prepinac "silent/full feature
mod", takze to bude prepinat len raz za minutu co sa da vydrzat a v
pripade demonstracie sa prepne na plnohodnotny releovy mod :-)
Este tam nemam namontovane zdroje a uz zacinam mat problemy tie hodiny
udvihnut, takze uz bude pomaly treba aj kolecka a ram :-))
b.