Re: Acer AL712 - trafíčko podsvětlení

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Duben 27 14:25:18 CEST 2010

Ledky uz jsou tam, nimracka to je :) Vzal jsem kaptonovou lepici pasku,
samolepici Cu folii a udelal si trojice led v serii. Sletovane byly pomoci
te Cu folie. Vzal jsem dalsi pasek kaptonu na celou delku displeje, 4ks
samopajeciho dratu a kousek tistaku. Draty jsem natahl s dostatecnym
presahem pres kapton, a na koncel priletoval tistak aby nebyly zkraty mezi
draty. Muzu pak kontrolovat zda je spravne propajeno a neni vyzkratovano,
zaroven to slouzi k jednoduchemu zajisteni soudrznosti "svazku" pri
prilepovani na kapton. Pak jsem poskladal trojce led navrch a pripojil zem a
jednotlive proudove zdroje. Kazdy drat krom zeme pripojil 2 trojce (na
patricnem miste jsem ho prestrihl a pouzil napajeni z kazde strany aby
nebylo tolik dratu). Do zlabku se to veslo, jednu trojci jsem rozsvitil a
neco videt  je :)  Vic jsem nemel zatim cas, ale zjistil jsem ze napajeni
pro puvodni invertor je tam porad, takze musim zaradit jeste vypinani podle
"ENABLE" pinu, ktery jsem identifikoval, jinak mi to svitilo porad.
nezavisle na stavu NB.

Pokracovani priste... Bohuzel jsem byl tak zabrany do nimrani, ze jsem
zapomnel udelat nejake fotky :( Zivit bych se tim nechtel ale zas je to
bastleni a zrovna se u nej nemuselo az tak premyslet :D (teda jen spravne
pocitat rovnomerne rozmisteni led na stupnici pravitka)

PK

PK

Dne 27.4.2010 12:59 "Václav Ovsík" <vaclav.ovsik na gmail.com> napsal/a:

Zdravím,

On Mon, Apr 26, 2010 at 03:43:26PM +0200, Pavel KREJCI wrote:
> Resim to same u notebooku FS Amilo ...
No, to se priznam me zatim nejak nenapadlo :). To me docela zajima, jak
s tim uspejete, pekna nimracka. Udelate plosny spojik po delce displeje
na ktery to cele chytite? Co to bude presne za diody? Jestli se muzu
zeptat.

No, jeste v prvni fazi zkusim to traficko rozebrat, ale to bude asi
neopravitelne - neprevinutelne.

--

Zito