Ako si najst job v elektronike...

Jan Martincek jano na martincek.com
Úterý Duben 27 11:56:54 CEST 2010

Sam riesim podobny problem ci mam odist z BA kde ma to fajn zivi a dokonca
aj bavi

Alebo si mam najst pracu niekde pri ZA kde by som vedel zbudovat dom a bolo
by to tam kludnejsie...

... zial nerozhodol som sa a vyzera to ze to bude musiet vyriesit nejaky
zazrak...

Zilincania mozno poradia...

j.

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of andrej jancura
Sent: Tuesday, April 27, 2010 11:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ako si najst job v elektronike...

Dano, toto problem nie je, problem su zivotne naklady a tie su, div sa
svete, na Slovensku vsade rovnake. Pred dvoma tyzdnami som si to pocital,
pretoze ma zaujal jeden inzerat. Diferencia rozdielu medzi Bratislavou a
nemenovanym mestom na Slovensku sa rychlo dohnala na plate. Takze nakoniec
som usudil, ze clovek musi mat naozaj ine pohnutky ako zarabat peniaze...

A.