Nahrada ATmega8

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Duben 26 23:08:01 CEST 2010

Ano, 88 vcelku vyhovuje, tiez som si takto pomohol. Len si treba dat
pozor, kod z mega8 nemusi 1:1 fungovat na mega88. Zalezi na pouziti
internych periferii (hmm oxymoron :-)
Rozdiely napr.
mega8           mega88
0x33 TCCR0  0x25 TCCR0B (adresa ina, ale funkcia cca rovnaka;
                                          mega8 nema niektore bity vyuzite)
0x24 TCNT2  0x24 TCCR0A  (adresa rovnaka, funkcia uplne ina)
                   0xB2 TCNT2

Pokial sa jedna o pisanie uplne noveho kodu, nie je sa vobec coho bat.
Pokial ide o portovanie existujucich zdrojakov z mega8->mega88, nejde
o zlozitu zalezitost, len sa treba poradit pri chybach kompilacie
(nezname mena registrov) s datasheetom. Osobne som takto portoval
jeden relativne jednoduchy projekt a bola to otazka 1/2h. Samozrejme
bude to od projektu k projetku ine..

miro