Predradniky pro zarivky - sehnatelnost tragedie

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Pondělí Duben 26 17:56:11 CEST 2010

Ja jsem bral tyhle trubice http://www.osram-shop.cz/fm-13-w740-3/
+ predradniky. Jako uplne bezne zbozi bych to nenazval a meli skladem.
Mozna to byla nahoda, ale za zeptani nic nedate.

-jp-