beterie do Elektromobilu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 26 14:02:56 CEST 2010


Coz o to, to delaji, ale nechaji si je dobre zaplatit a za druhe v 
pripade prepojovani baterii dostavaji pekne na pr.el, protoze pri 
spojovani ruzne vybitych clanku tam tecou slusne proudy, ktere ty piny 
casem utavi.
Krimpovani je fajn ale bez drahych klesti/lisu a zkusenosti je to sci-fi 
- to je lepsi to zaletovat a nebo si to nechat udelat.

Navic je to silenej opruz pri kazdem nabijeni lezt nekam pod kastli a 
prepojovat minimalne tri konektory.

Stejne to postrada smysl - co usetrim tim, ze budu muset mit extra drahy 
zdroj 4V/200-400A a k nemu silenou kolejnici k nabijecce. Myslim, ze 
snadnejsi bude postavit/koupit 4ks 4V/50-100A (to je 400W coz je jeste 
bezny vykon, ktery dela relativne dost vyrobcu).

Radek Vicek

Dne 26.4.2010 13:44, Daniel Valuch napsal(a):
> priemyselne konektory na vysoke prudy robi aj Harting
> http://www.harting-connectivity-networks.de/en/
> su tam modely 100A/kontakt
> b.
>
>
> Kručinský Ladislav wrote:
>> Na proudy v řádech stovek amper se používají v bateriové trakci různé
>> značky konektorů, my používáme tzv. REMA které se vyrábějí v provedení
>> 80A - 160A - 320A. Mají výhodu v tom, že jsou celkem lehké ale hůře
>> odolné proti tuposti obsluhy (konektor s prasklým pouzdrem jde s
>> vynaložením síly přepólovat). Vodiče do nich se krimpují lisovacími
>> kleštěmi a pokud jsou zakrimpovány technologicky správně, mají i
>> slušnou životnost (několik let spojování a rozpojování).
>>
>>
>> L. Kručinský



More information about the Hw-list mailing list