Elektronicky zmekcovac tvrde vody

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Duben 26 11:30:56 CEST 2010

Pardon, myslel (a nenapsal) jsem současně. Vycházím například z toho, že jsme u
nás (Praha - Troja, nyní 2.4 mmol/l) měli asi dvouleté období kdy se v
konvicích a na perlátorech usazoval vodní kámen a pak to zase přešlo.
Proto si myslím, že v podobném experimentu je potřeba zajistit
současnost.

Aleš Procháska

>>> http://www.deramax.cz/odstranovace-vodniho-kamene-zmekcovace-vody-kalk-turbo/t-105/

>>> P.K.