OT: Nokia E52 modem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 25 20:07:49 CEST 2010

PC Suite je z CD nebo poslední verze z internetu? A co zkusit vytáčet přímo
z Windows z telefonického připojení nebo naopak z PC Suite? Ještě mě napadá,
že by mohl být novější driver a případně zkusit Ovi Suite, i když mně osobně
víc vyhovuje PC Suite.
A ještě jedna věc, děje se to i na PC, kde nebyla E51? Mohlo by to dělat
bordel právě s něčím z předchozího mobilu. Případně bych zkusil, jestli by
to nefungovalo přes BT.