usb PID VID ?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Neděle Duben 25 13:27:01 CEST 2010

Presne tak, tomu zabrani pouze pouziti nejakých sifrovacich tokenu ala iKey
2032 FIPS, ale ten stoji tak 1000-1500Kc/ks.
V neposledni rade i ten je na prd, protoze tak jako tak staci prislusne
upravit tu cast programu, kde se klic kontroluje a je po ptakach.
Natvrdla část vyrobcu sw investovala miliardy dolaru do vyvoje
neprolomitelne ochrany a co tak vim zatím nikdo nic nevymyslel a ochrany
prudi pouze ty co si produkt legalne zaplati.
PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej
Sent: Sunday, April 25, 2010 1:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: usb PID VID ?

Jenže jaký je rozdíl mezi tím, když přečtu nějaké číslo ze souboru na
disku a tím když ho přečtu v rámci inicializace USB zařízení jako
sériové číslo výrobku? V obou případech musíte mít pro spuštění systému
flashku připojenou k PC a obou se dá ochrana obejít emulací té flashky.

OH

--
Jabber: Iguaner na jabber.cz
ICQ: 122712466