Elektronicky zmekcovac tvrde vody

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 25 10:02:10 CEST 2010

On Sun, 25 Apr 2010, Pavel Kadečka wrote:

> Tak si sám odpovím, princip jsem našel:
>
> http://www.deramax.cz/odstranovace-vodniho-kamene-zmekcovace-vody-kalk-turbo/t-105/
>
> Teď už jen jestli bude fungovat i bastl vyrobenej na koleně ;)

Ja jsem si podobnej bastl postavil, namotal zavity na vstupni PE trubku
jeste pred vodomer (protoze za vodomerem uz byla zelezna) a musim rict ze
to asi funguje. Vzdy kdyz jsme sundavali baterii ze zeleznych vyvodu ze
zdi tak ty trubky byly vevnitr uplne zarostle. Cca rok po instalaci te
magnetizace sla zase baterie dolu a trubky byly ciste.