usb PID VID ?

jevem jevem na email.cz
Pátek Duben 23 20:06:07 CEST 2010

Jojo, to mne napadlo taktéž, nemáte prosím nějaký typ kam na example ? Nedělám s PIC ani AVR. Nicméně pro tuto srandu bych se přemohl. Kapacita paměti může být minimální - tedy taková, aby tam byl nějaký souborový systém a vešel se tam třeba 1kb soubor.
Jirka
  ----- Original Message -----
  From: Ondrej
  To: HW-news
  Sent: Friday, April 23, 2010 4:49 PM
  Subject: Re: usb PID VID ?

  Co použít nějaké MCU nebo USB obvod, ke kterému je Mass storage device příklad a zeditovat si u něj zdroják.

  OH

  Dne 23.4.2010 14:48, jevem napsal(a):
    Dobrý den všem,
    mám USB flash a ta má nějaké VID a PID jako asi každé USB zařízení. Lze tyto hodnoty nějakým způsobem změnit ? A pokud ano, co k tomu použít ? Respektive bych potřeboval udělat jakýsi simulátor, který by mi umožňoval změnu VID a PID a choval se obdobně jako USB flash.

    Jirka

Jabber: Iguaner na jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |