OT: Problemy VPN - bylo SMTP server na blacklistu

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Duben 22 17:10:19 CEST 2010

Posledni co jsem resil bylo, ze "cosi" v hotelu shodilo presne po pul
minute spojeni, ale jinak vsechno fungovalo, takze se nedalo na
recepci vykladat, ze "jim to tam vubec nefunguje". Stacilo zmenit port
co pouzivala vpn (po delsim badani) a zacalo to fungovat, tudiz jsem
to dal neresil (nehlede na to, ze jsem jen tupy uzivatel ktery si chce
tahat maily a nejaka chytra reseni mistnich sitaru ho prilis nezajimaji).

Ales Prochaska