gps

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Duben 22 15:26:59 CEST 2010

O sirfu jsem kdesi četl že zkracuje dobu studeného startu tím že přijímá
současně snad na stovkách virtuálních kanálů, to by ho mohlo tak
zaměstnat že vámi posílané efemeridy nepřijme, nezdekóduje, nevím.
Osahaný ho nemám.
Kdysi jsem si se sirfem hrál, a došel jsem k závěru že integrátoři tím
je u vás falkom různě mlží, a znehodnocují to co sirf ve svých
knihovnách pro GPS připravil.
Lubor