Mikrovrtačka na DPS

Jozo svk421 na zoznam.sk
Čtvrtek Duben 22 06:33:08 CEST 2010

> V dane cenove relaci je snad jedine toto
> http://www.extol.cz/pr5823-prima-bruska-
> V dohledne dobe cca 1 mesic to planuji koupit, i kdyz ne primarne na
> vrtani PCB, tak potom mohu poreferovat, co je to zac.

Za tie peniaze sa da, ale dremelka to nie je, aj ked sa tak snazi
vyzerat. Podstatne viac sa hreje, co pri obcasnej robote vadit nemusi.
Kliestiny treba dokupit (ale to nema v zaklade ani dremelka), parkarat
za zivot sa moze hodit ten bovdenovy predlzovak, co ma v kufriku.
Ostatne prislusenstvo zodpoveda kvalitou sadam, co predavaju v Lidli,
takze sunka. Lenze jedna kvalitna frezka stoji 2x tolko co cela sada,
tak co by clovek chcel...

j.