Monitor Benq

Miloš Šula sula na rps.cz
Středa Duben 21 17:37:36 CEST 2010

LED zcela zhasne. Monitor se pak musí znovu zapnout tlačítkem a proces se
opakuje. Než zhasne stačí probliknout logo a hned se zase vypne.

Miloš

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, April 21, 2010 5:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: Monitor Benq

> Mám tu teď Benq FP71g+. Monitor se po zapnutí a probliknutí loga Benq sám
> vypne .
> Po rozebrání ale žádné nafouklé kondy nevidím vypadají naprosto "zdravě"
> ale pro jistotu je vyměním a uvidím.
> Jsou tam 4ks 470uF/35V a 1000uF/16V a pak ještě jeden 1000uF/10V.
>
> Miloš

Zdravím,
  tohle vypadá jako jiná závada. Ten monitor se skutečně _vypne_, nebo jen
_usne_ ? Tj. power LED zcela zhasne, nebo změní barvu (obvykle ze zelené na
oranžovou), případně se rozbliká ? Pokud v pohodě zobrazí logo a pak už
nic, mohlo by to být tím, že nevidí signál, což může mít zase řadu příčin...
  Zdraví Pavel.