Mikrovrtačka na DPS

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 21 16:04:51 CEST 2010

Take se to da sbastlit cele doma.

Mam to udelane z maleho kratkeho linearniho vedeni (da se ruzne koupit
na netu za par penez) s protiperem, motoru MIG 600 BB (kulickova
loziska) a pevnou klestinu na stopkove vrtaky (jen spojka/redukce z
prumeru hridele motoru na stopku vrtaku).

Cele (linear) je to upevnene na magneticke upince - coz ma tu vyhodu, ze
nejsem vazan pevnym stojankem. Magneticky to upnu kam je treba a vrtam
(na kus sparovky jsem prisrouboval kus plechu).
Tim ze jsou male zdvihy tak neni treba ani zadna paka na posuv. Jen na
to zatlacim palcem. Pokud menim vrtak tak to odcvaknu a vysunu vrtak a
dam jinej.

Kdyz dovrtam tak to sundam a pricvaknu zboku MARS skrinky a je uklizeno.

Mohu to kdyztak vyfotit.

Radek Vicek