OT: SMTP server na blacklistu

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 21 13:30:33 CEST 2010

No ale vzdyt to je ale to co jsem napsal - pokud nebudou venku servery
na IPv6 tak to stanice na uvnitr palit nebude a pokud se zacnou
objevovat tak pojedou v dualstacku protoze jim nic jineho nebude zbyvat,
protoze u serveru jde predevsim o to aby se na nej mohl nekdo pripojit
(budou to resit majitele serveru).

V podstate jsem to psal kvuli tomu, ze nejaka PLCcka a stanice uvnitr
firmy jsou naprosto nepodstatna a nijak se jich to z valne vetsiny nedotkne.

Je to klasickej pripad vejce-slepice.

Radek Vicek