Vlastni SMTP server

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Středa Duben 21 12:52:48 CEST 2010

Puvodni    zprava    "Vlastni   SMTP   server"   od   "Martin   Záruba
(hw-list na list.hw.cz)" z 21. dubna 2010, 11:29:34,
msgid:03a701cae135$27459bb0$1530a8c0 na swz (290 bajtu):

MZ> Vidim,  ze je tu dost lidi se zkusenostmi v teto oblasti. Zajimalo
MZ> by  me,  zda povazujete za rozumne si na notebook, ktery potrebuji
MZ> pripojovat  k  internetu  na  ruznych  mistech a nemam k dispozici
MZ> rozumny  firemni  SMTP server, dat vlastni SMTP server, tedy treba
MZ> PostCastServer? Martin Zarüba

   Ja takto pouzivam uz delsi dobu Xmail server (obsahuje SMTP, POP3 a
   dalsi, ale ja vyuzivam pouze SMTP) a zatim jsem nemel problem (nebo
   na  nej  neprisel),  posilam  takto  mejly  i  sem  do  konference.
   Pripojeni je bud z firmy (momentalne ani nevim, jakym zpusobem/pres
   jakeho ISP) nebo z domu normalne O2 ADSL.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz