Monitor Benq

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Středa Duben 21 09:36:59 CEST 2010

Já opravoval tuším nějaký Acer a taky to byly tranzistory v měniči pro trubice. Kondy byly všechny OK.

U jiného LCD to ale byly vadné kondy. A hledal jsem to déle než bylo nutné protože se vyrazily špunty kolem vývodů místo aby se kondy vyboulily nahoře jak je "dobrým zvykem". V těsné montáži ty špunty nebyly vidět.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Rybárik
Sent: Wednesday, April 21, 2010 9:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: Monitor Benq

Len este podotknem, ze dosky zdroja v benq monitoroch teplom dost trpia
(par som ich mal otvorenych) a vidno na plosaku prehriate oblasti. A tam
sa ukazuju vyhody bezolovnateho spajkovania :) Treba preletovat
minimalne 4 vystupne trafka pre vybojky s poriadnym cinom. Ja som vzdy
presiel aj par suciastok okolo a zatial vsetko funguje. Ale pri mojich
modeloch bolo treba menit tranzistory v koncovom stupni menica, tie
kondiky mohli odist rovnakym sposobom. Len u mna to zatial boli iba tie
4 koncove tranzistory, kondiky ani raz...

Jaro