OT: SMTP server na blacklistu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 21 08:40:38 CEST 2010

Panove, planuje se vam to hezky. Ale to si vazne myslite, ze se tak
nakrasne domluvi cely svet najednou?
A vy tady resite nejake nepodstatne home usery. Zamyslel se nekdo z
vas co tato zmena predstavuje pro velkou organizaci? Je vam jasne, ze
hodne tech organizaci (at uz vetsich ci mensich) ma jeste stroje s
rizenim delanym na PC jedoucim pod DOSem (a nikdo k tomu nemam zadnou
dokumentaci, autori jsou davno rozprchli - ti co jeste zijou)? A krome
vasich krasnych nabusenych PC jsou ve fabrikach treba i PLC - a mnohe
z nich krome ruznych XYZ-busu jedou i po TCP/IP....
Co tim chci rict? Naklady pro firmy by byly enormni a verte mi -
jejich hlas je hodne hlasite slyset:)
Marek