UTP tester

Radek Benedikt benedikt na login.cz
Středa Duben 21 07:27:17 CEST 2010

Dne úterý 20 duben 2010 11:17 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31560

A smecka dalsich, sam jich par mam, patri k beznemu vybaveni "bedny s naradim"
me a mych kolegu. Umi to kontrolovat zapojeni a merit reflektometrem delku
jednotlivych paru. Co by se pro montazni praxi hodilo, by bylo mereni DC
impedance kabelu pri vyssich proudech. Bezne napajime zarizeni pres PoE a
problemy s napajenim se hledaji spatne. Kupoval jsem je u www.krup.cz
(http://www.krup.cz/?cls=stoitem&stiid=1708) 1544,- Kc + DPH a kdyz je jednu
dobu nemel tak i u www.tme.cz, tam se to tusim jmenuje LAN-1. Ovladani maji
dost debilni, zlaty LANcat. Jinak jsou na jedno brdo i s jednou dost
problematickou vymozenosti. Zapinaji se tlacitkem a to tlacitko neni na
rozdil od jinych vyrobku obdobneho razeni zapustene. Kdyz to clovek hodi do
bedny, tak se casto zapne a baterky jdou do haje. Baterky nastesti jsou v tom
tuzkovky, devitky co jsem mel v LANcatu reflektometr dost dlouho neukrmi,
musely tam byt alkaliky a provoz tim padem lezl do penez. Ten vypinac
doporucuji hned po zakoupeni mirne upravit - vezmou se samolepici gumove
nozicky a nalepi se vedle tlacitka a je klid, tlacitko se tim schova do
prolisu... Celkove hodnoceni bych shrnul do "Za ty penize dobry, za par
instalaci se to zaplati."

		Radek (benedikt na hw.cz)