OT: SMTP server na blacklistu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 21 00:58:44 CEST 2010

Důvod nerozmachu je ještě jeden. Zásadním hybatelem nejsou domácí uživatelé,
ale firmy. A žádná firma IPv6 nepotřebuje, protože je žádoucí, aby celá
jejich síť zůstala za korporátním firewallem. My jsme preventivně na všech
PC IPv6 zakázali. A udělali jsme to právě proto, aby lidi netunelovali ven
firemní počítače a tím se neotevřela obrovská bezpečnostní díra.
A dokud firmy nebudou potřebovat IPv6 (a že jim obvykle privátní rozsahy
IPv4 bohatě stačí) nebude existovat dostatečný tlak na zavedení IPv6. Osobně
dávám masivnímu nasazení IPv6 ještě dalších deset let.