RE: AT91SAM7X256 - zápis do flash

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Duben 20 23:08:35 CEST 2010

Proc zapisovat do ruznych stranek? Mam za to (jestli je to stejne jako u proceosoru co pouzivam ja) ze se vymaze cela stranka, cimz se vyplni hodnotou 0xff a pak zapisovat postupne, az do konce stranky a takto to postupne tocit.
V mem pripade je jedna stranka 1024 bytu, pri potrebe 3 bytu + 1 synchronizacniho (co kdyby byly 0xff v tom co ukladam, tak abych to vzdycky nasel) to dela 1024/4*28 hodin a to uz je temer rok, takze kdyz by se pouzilo vic stranek, tak by to bylo i na dyl.

S pozdravem JK