Re: AT91SAM7X256 - zápis do flash

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Duben 20 22:59:20 CEST 2010

Mno.... flash ma 10000 write cyklu. Pri zapisovani co 10 sekund to
dava nejakych 28 hodin provozu... Preju vasemu zarizeni krasny (ac
pomerne kratky) zivot:)
Je problem tam pripojit malou eeprom? To uz je 100x vice zapisu a pri
rozumnem algoritmu rovnomerneho 'osoupavani'.... Pripadne FRAM jsou uz
tusim rozumne dostupne a ty jsou na tom (tusim-doufam) jeste lip.
Marek