mala tlaciaren na stitky

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Úterý Duben 20 12:58:40 CEST 2010

Mozem vam darovat takuto mechaniku termotlaciarne:
EPSON M-T102-031:
http://www.epson.com.au/businesssystems/products/oemprinters/DisplaySpecs.asp?id=mt102

Musite k tomu urobit komplet elektroniku. Teda jej obsluha nie je velmi
jednoducha (krokovy motor posuvu paiera a data pre termohlavu)
Nema to autocutter. :-(