Re: interaktivní tabule II

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Duben 20 09:01:40 CEST 2010

Ja jsem to v hrackove verzi pravidelne kupoval detem a ty to
pravidelne nicily, takze jsem s vnitrnostmi docela obeznamen :-) Je to
vostina z prusvitneho materialu a v kazde bunce je trocha cerneho
feromagnetickeho prasku. Magnetem (tuzka s magnetickym hrotem) se
pritahle k predni stene na ktere ulpi a ta bunka se pak jevi jako
tmava. Kdyz se po tom zezadu prejede pravitkem z magneticke folie tak
se ten prasek premisti na druhou stranu a bunky zbelaji.

Ales Prochaska