OT: SMTP server na blacklistu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 19 21:35:48 CEST 2010

Bezi mi na wifi-routeru za 600Kc server se ctyrmi verejnymi domenami s
nasledujicim trafficem:

Server uptime: 53 days 3 hours 48 minutes 15 seconds
Total accesses: 1845358 - Total Traffic: 7.5 GB
CPU Usage: u36.21 s7.77 cu0 cs0 - .000958% CPU load
.402 requests/sec - 1743 B/second - 4338 B/request

a to se koukam tyhle dva mesice nic moc nedeje - byva to spis dvojnasobek

Vubec bych se toho nebal - zalezi jen jakou chcete mit dostupnost v
pripade poruchy (UPS, zalozni router atd.).

Bezi mi to na TP-linku.

Nicmene to, ze se dostanete na black-list i nevinne je bohuzel realne.
Stalo se mi to dvakrat a nakonec jsem se na vlastni mail server vykaslal
a cele to presmeroval na googlemail - presmerujete na nej MX zaznamy.
Pokud neprovadite nejake supertajne komunikace po mailu tak si myslim,
ze idelani reseni.

--
S pozdravem
Radek Vicek